Regulamin konkursu
historycznego
„Odkryj z nami Mysłowice”
I. Postanowienia ogólne:
1. Organizatorem
konkursu jest Zespół Szkół Sportowych w Mysłowicach oraz Stowarzyszenie
„Mysłowicki Detektyw Historyczny”.
2. Konkurs skierowany
jest do uczniów wszystkich mysłowickich szkół (podstawowych, gimnazjów,
ponadgimnazjalnych).
3. W ramach uczestnictwa w konkursie należy przesyłać na
adres : detektyw.konkurs@gmail.com
rozwiązanie zagadek
historycznych, które będą się ukazywać na
blogu konkursowym:
detektyw-konkurs.blogspot.com
II. Patronat:
1. Konkurs „Odkryj z nami Mysłowice” organizowany jest pod
honorowym patronatem Prezydenta Miasta
Mysłowice Pana Edwarda Lasoka.
2. Patronat medialny nad konkursem objęli: Gazeta Mysłowicka,
Myslowice.net, Telewizja Mysłowice.
III. Cele konkursu:
1. Upowszechnianie wiedzy na temat historii Mysłowic.
2. Poznanie ciekawych miejsc na terenie naszego miasta.
3. Rozbudzanie ciekawości badawczej i poznawczej.
4. Rozwijanie umiejętności docierania do różnych źródeł
informacji.
5. Kształtowanie poczucia więzi z własnym miastem i
dzielnicą.
6. Organizacja czasu wolnego w gronie rodzinnym, przyjaciół i
znajomych.
IV. Warunki uczestnictwa:
1. Konkurs skierowany jest do uczniów wszystkich
mysłowickich szkół (podstawowych, gimnazjów, ponadgimnazjalnych).
2. Zgłoszenie do konkursu następuje poprzez wysłanie
wypełnionego formularza zgłoszeniowego na adres: detektyw.konkurs@gmail.com lub dostarczenia wydrukowanego i
podpisanego zgłoszenia do sekretariatu Zespołu Szkół Sportowych. Do konkursu można przystąpić na każdym
etapie jego trwania.
3. Wszystkie osoby,
które wysłały zgłoszenia w formie elektronicznej i zostaną laureatami nagród
zobowiązane są do podpisania
kart zgłoszeniowych w dniu rozdania nagród.
4. Wysłanie
formularza zgłoszeniowego może nastąpić jednocześnie z przesłaniem
odpowiedzi na zadane zagadki.
5.
W przypadku, gdy osobą uczestniczącą w konkursie jest osoba niepełnoletnia
zgłoszenie podpisuje opiekun.
6. Konkurs polega na
przesyłaniu odpowiedzi na 3 zagadki,
które ukazywać będą się co miesiąc (od października 2013 r. do kwietnia 2014 r.) na blogu konkursowym: detektyw-konkurs.blogspot.com. Odpowiedzi
przesyłać należy na adres: detektyw.konkurs@gmail.com
V. Kontakt:
1. Kontakt w przypadku pytań dotyczących konkursu:
Gabriela Piasecka, tel.
660 40 32 28, e-mail: pia_gab@op.pl
Agnieszka Czarnota,
tel. 515073347, e-mail: stowarzyszenie_mdh@tlen.pl
VI. Termin konkursu, terminy zagadek, odpowiedzi i punktacja:
1. Konkurs trwać będzie od 20. października 2013 r.
do 10. maja 2014 r. do godziny 24:00 (w tym okresie ukaże się 7 zestawów pytań
konkursowych).
2. 20. dnia każdego miesiąca o godzinie 20:00 na stronie http://detektyw-konkurs.blogspot.com/ ukażą
się pytania konkursowe.
3. Odpowiedzi
na pytania konkursowe ukazywać się będą 11. dnia miesiąca następującego po
miesiącu, w którym zadano pytania (np. pytania ukazały się 20.10.2013 r. –
odpowiedzi ukażą się 11.11.2013 r.),
4. Punktacja:
- osoby,
które udzielą odpowiedzi w dniach 21-22 – otrzymują 10 pkt za każdą dobrą
odpowiedź,
- osoby,
które udzielą odpowiedzi w dniach 23-24 – otrzymują 8 pkt za każdą dobrą
odpowiedź,
- osoby,
które udzielą odpowiedzi w dniach 25-01 – otrzymują 5 pkt za każdą dobrą
odpowiedź,
- osoby, które
udzielą odpowiedzi w dniach 02-10 – otrzymują 2 pkt za każdą dobrą odpowiedź,
- błędne
odpowiedzi nie będą punktowane,
- odpowiedzi
przysłane po wyznaczonym terminie nie będą punktowane.
5. Odpowiedzi na pytania konkursowe należy przesyłać
na adres detektyw.konkurs@gmail.com
W tytule
e-maila z odpowiedziami należy podać imię i nazwisko uczestnika konkursu.
6. Na każdy e-mail z odpowiedziami zostanie odesłane
potwierdzenie otrzymania wiadomości. Jeżeli takie potwierdzenie nie dotrze
będzie to oznaczało, że wiadomość wysłana przez uczestnika nie dotarła na adres detektyw.konkurs@gmail.com
VII. Skład jury:
W skład jury wejdą przedstawiciele Zespołu Szkół Sportowych i
Stowarzyszenia „Mysłowicki Detektyw Historyczny”.
VIII. Rozstrzygniecie konkursu:
1. Wszystkie punkty
przyznane za przesłanie prawidłowych odpowiedzi zostaną zliczone, a uczestnicy którzy
zebrali najwyższą liczbę punktów zostaną nagrodzeni.
2. Dopuszcza się inną
formę rozstrzygnięcia konkursu w zależności od ilości zgłoszonych uczestników.
IX. Ogłoszenie wyników konkursu:
1. Ogłoszenie wyniku
konkursu oraz wręczenie nagród odbędzie się 31 maja 2014 r. podczas Festynu w Zespole Szkół Sportowych w Mysłowicach przy
ul. Gwarków 1.
2. Laureaci konkursu zostaną wcześniej powiadomieni.
X. Uwagi dodatkowe:
1. Rozstrzygnięcie jury jest ostateczne (od werdyktu nie
przysługuje odwołanie).
2. Wszelkie sprawy nie uwzględnione w
regulaminie rozstrzyga Organizator.
3.
Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją regulaminu.
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz